Stel uw vraag of geef uw opmerkering. Behandel een ieder zoals je zelf ook behandeld wil worden!

 

Voeg een bericht toe
 

Los de som op: 19 plus 15 is

Ruud

MVJ2 band veel te hard om wat grip te kunnen maken, kon effe niet anders, nieuwe velgen nog niet klaar en na Montvoort waar de band door de velg ging dus even op save spelen.

 

 

 

MVJ3 inderdaad 1 noodstop dicht gevallen en een turbo aan schroot op deze manier.

 

 

Met Zn alle een leuke dag gehad, lekker kletsen langs de baan en ervaringen uit wisselen tussen NTTO en VTN rijders. Mooi toch!  


dinsdag 01 September 2015
dieselross

henk en arjen ik hou het neutraal maar jullie vergelijken appels met peren hou het leuk en zeik de vtn,ers niet af ze komen teminste rijden bij jullie [ntto,ers] en de beste stuurlui staan aan wal succes beide partijen en alle teams

 


dinsdag 01 September 2015
ludo

Bij de MVJ 3 viel 1 van de 2 noodstops dicht tijdens de trekpoging, is inderdaad JAMMER dat de feiten gecontroleerd moeten worden. Laat de 3 kampioen trucks van VTN en NTTO het maar uitvechten in Ahoy? Of gaan we verder met deze site te bevuillen?


dinsdag 01 September 2015
René

Ja, MVJ2 reed met één dichte noodstop. Is dan wel logisch dat ie "wat" minder presteert.

Jammer dat de feiten niet gecheckt worden alvorens een mening te hebben. Ik denk dat de prestaties van NTTO en VTN niet zover uit elkaar liggen. Wel denk ik dat er bij VTN meer innovatie is maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen omdat ik niet van alle trucks de technische eigenschappen ken.


dinsdag 01 September 2015
henk

nou de manne van janne 2 was er ook!!!!


dinsdag 01 September 2015
Jorian

Het zijn idd kanonnen ja! maar maar de top 3 van de vtn heb ik niet gezien terwijl jullie de top gaan vergelijken met trucks als Ruttchen (7e competie) verspui (8e competitie) ik wil het nog wel eens zien als jongens zoals Mad Men en vooral de Hulk ertussen zitten...


dinsdag 01 September 2015
Arjan

Henk dat geeft aan hoe hoog het gezamelijke niveau bij de Ntto is... Ongelooflijk wat een stel kanonnen daar rijden zeg! Get verbaasde me trouwens wel dat de rutchen power er in de finale zover van het posium vandaan bleef!


maandag 31 August 2015
Henk

Team MadMen gefeliciteerd met het kampioenschap van 2015!!


maandag 31 August 2015
henk

wat een wedstrijd in alphen met een verassende uitslag!!!!

maar wat gaan die mannen van de NTTO hard in vergelijking met de VTN trucks!!!!!!!!!!!

super genoten van een mooie wedstrijd!


maandag 31 August 2015
Team van Rijswijk

Team van Dijk gefeliciteerd met het behalen van de de titel in de hobbysport klasse!


zondag 30 August 2015
Voda

Kijk, dit is leerzaam; hier wordt de sleutel tot succes in Truck / tractorpulling uiteengezet in een paar regels. 

@Henk, als het zo simpel... Er wordt niet een verbijzondering gemaakt tussen vermogen en koppel. Om maar wat te benoemen wat vergeten wordt; Er is bij Pulling geen wrijvingsweerstand van factor 1.0 dus grip én dus balans en gewicht, banden(spanning) is zéér zeker een variabele in deze formule en dus in het spelletje. 

Veel succes met je top fuel dragster op de pullingbaan (want zo'n heeft écht vermogen +|- 8000pk). en die legt het écht af. Aan de andere kant een Leopard II redt het gemak met 1500pk.

Wat ik probeer aan te geven is dat alles hand in hand gaat; zoals een bandenfabrikant het zo mooi verwoord heeft:"Power is nothing without control"

Groet Voda


woensdag 26 August 2015
Henk

Erwin,

 

ik ben het niet met jou eens, natuurlijk speelt het gewicht, balans, etc.. best wel mee, maar uiteindelijk draait het allemaal maar om 1 ding: waait de motor uit, of waait die niet uit, met andere woorden; het vermogen speelt wel degelijk een grote rol, immers met meer vermogen kan je een grotere snelheid behalen, en een grotere snelheid geeft je al een veel groter voordeel!

Ik zag anderen uitwaaien, waar het dafje van bos zich gewoon vol gas in groef. Kijk maar naar de Mad Man, Vlastuin Agro en nog een paar,  die hebben zo veel vermogen/koppel dat ze gewoon in een hogere versnelling kunnen wegtrekken dan de concurrenten, en dat op het einde van de run ook door kunnen trekken zonder dat de motor uitwaait.


woensdag 26 August 2015
Jorian

Ergens in de wandelgang gwhoord dat de scania van hendriks opgeliterd is kort geleden?


maandag 24 August 2015
Erwin Visser

bijna 13 liter klopt, en voordeel van die auto is dat ie licht is, zodat ie goed zijn gewicht kan verdelen.

maar daar zijn er meer van shavepower kan bijvoorbeeld ook heel verassend uit de bocht komen.

en neem bijvoorbeeld iveco schouten. er telt meer mee dan alleen vermogens, banden en balans zijn nog veel belangrijker.

en houdt het mooi spannend in de competities.


maandag 24 August 2015
Gert Veldhuizen

klein motor blokje bij bos? ligt ook 12 liter in en hendriks en van bentum hebben 14 dus dat scheelt niet heel veel. maar het is wel goed voor de spanning in die klasse!


maandag 24 August 2015
 
Powered by Phoca Guestbook