Stel uw vraag of geef uw opmerkering. Behandel een ieder zoals je zelf ook behandeld wil worden!

 

Voeg een bericht toe
 


Deprecated: Non-static method PhocaguestbookHelperCaptchaEasycalc::createCaptchaData() should not be called statically in /www/htdocs/truckpul/def/components/com_phocaguestbook/models/fields/phocacaptcha.php on line 54

Deprecated: Non-static method PhocaguestbookHelperCaptchaEasycalc::converttostring() should not be called statically in /www/htdocs/truckpul/def/components/com_phocaguestbook/helpers/phocaguestbookcaptcha.php on line 627

Deprecated: Non-static method PhocaguestbookHelperCaptchaEasycalc::converttostring() should not be called statically in /www/htdocs/truckpul/def/components/com_phocaguestbook/helpers/phocaguestbookcaptcha.php on line 633
Los de som op: 9 plus 10 is

Voda

Kijk, dit is leerzaam; hier wordt de sleutel tot succes in Truck / tractorpulling uiteengezet in een paar regels. 

@Henk, als het zo simpel... Er wordt niet een verbijzondering gemaakt tussen vermogen en koppel. Om maar wat te benoemen wat vergeten wordt; Er is bij Pulling geen wrijvingsweerstand van factor 1.0 dus grip én dus balans en gewicht, banden(spanning) is zéér zeker een variabele in deze formule en dus in het spelletje. 

Veel succes met je top fuel dragster op de pullingbaan (want zo'n heeft écht vermogen +|- 8000pk). en die legt het écht af. Aan de andere kant een Leopard II redt het gemak met 1500pk.

Wat ik probeer aan te geven is dat alles hand in hand gaat; zoals een bandenfabrikant het zo mooi verwoord heeft:"Power is nothing without control"

Groet Voda


woensdag 26 August 2015
Henk

Erwin,

 

ik ben het niet met jou eens, natuurlijk speelt het gewicht, balans, etc.. best wel mee, maar uiteindelijk draait het allemaal maar om 1 ding: waait de motor uit, of waait die niet uit, met andere woorden; het vermogen speelt wel degelijk een grote rol, immers met meer vermogen kan je een grotere snelheid behalen, en een grotere snelheid geeft je al een veel groter voordeel!

Ik zag anderen uitwaaien, waar het dafje van bos zich gewoon vol gas in groef. Kijk maar naar de Mad Man, Vlastuin Agro en nog een paar,  die hebben zo veel vermogen/koppel dat ze gewoon in een hogere versnelling kunnen wegtrekken dan de concurrenten, en dat op het einde van de run ook door kunnen trekken zonder dat de motor uitwaait.


woensdag 26 August 2015
Jorian

Ergens in de wandelgang gwhoord dat de scania van hendriks opgeliterd is kort geleden?


maandag 24 August 2015
Erwin Visser

bijna 13 liter klopt, en voordeel van die auto is dat ie licht is, zodat ie goed zijn gewicht kan verdelen.

maar daar zijn er meer van shavepower kan bijvoorbeeld ook heel verassend uit de bocht komen.

en neem bijvoorbeeld iveco schouten. er telt meer mee dan alleen vermogens, banden en balans zijn nog veel belangrijker.

en houdt het mooi spannend in de competities.


maandag 24 August 2015
Gert Veldhuizen

klein motor blokje bij bos? ligt ook 12 liter in en hendriks en van bentum hebben 14 dus dat scheelt niet heel veel. maar het is wel goed voor de spanning in die klasse!


maandag 24 August 2015
Joost

Inderdaad respect voor het Dafje Bos, in Montfoort toverde ze ook al een mooie run uit dit kleine kittige dafje, maar er is er nog een sport truck die ik bij de NTTO voor de sleepwagen wil zien, de NY TITAN van, van dijk, daar zit bij de VTN geen maat op, laat toch wel zien wat voor brute kracht er in een moderne 750Pk standaard motor zit bij Volvo


maandag 24 August 2015
Henk

leuk om te zien in Bakel dat de daf van Bos wederom de dikke concurentie er gewoon lachend af rijd!

met een klein motorblokje, dat is nu echt truckpulling!

geen dikke verhalen op Facebook etc.. zoals de anderen wel doen, maar gewoon nuchter blijven, en gas op dat nederlandse product!

doorgaan zo manne!


zondag 23 August 2015
Ludo

Heeft Vlastuin Agro pktjes toegevoegd in Finland tijdens zijn demo verblijf aldaar????


zondag 23 August 2015
dj

Oh oh oh wat een krachtsverschil laat vlastuin agro weer in bakel zien! Wat een stappen heeft deze machine weer gemaakt zeg geen onkruid tegen gewassen!


zondag 23 August 2015
Erwin Visser

Meerkerk is alleen de 4,5 ton supersport geneutraliseert en de supersporttrucks afgelast, de sporttrucks hebben wel gereden


zondag 16 August 2015
Ludo

Zele en Meerkerk afgelast ivm regen, weinig onderhoud aan de machines op deze manier. 


zondag 16 August 2015
Ludo

Hoop dat er meer aanhaken dan in AAGTEKERKE en STROE.


zaterdag 15 August 2015
Wim Lagerweij

Piet,

Rhino komt niet aan voldoende wedstrijden om nog verder in de punten te gaan mee doen. Dat is de reden dat Montfoort buiten mededinging is geweest, terwijl op eerdere wedstrijden Rhino zich nog op een aantal extra wedstrijden hadden opgegeven.

 

Aangezien er achteraf nooit wijzigingen worden gemaakt in de behaalde resultaten, blijven de reeds verdeelde punten gewoon staan.

Het is net als in de voetbal, achteraf worden er ook geen doelpunten extra uitgedeeld of alsnog ingetrokken.

 

Ik hoop dat dit voldoende duidelijkheid geeft.

Met vriendelijke groet,

Wim Lagerweij.


vrijdag 14 August 2015
Piet

Waarom rijd de Rhinorocket in Herwijnen en Oud Gastel wel voor de punten mee en in Montfoort niet? Of worden deze punten ook nog terug gezet want je moet toch minimaal een aantal wedstrijden meerijden om voor de punten mee te doen?


vrijdag 14 August 2015
Ikke

wat ontzettend mooi voor de sport dat er zo veel vtn deelnemers in meerkerk aan gaan haken!!


donderdag 13 August 2015
 
Powered by Phoca Guestbook