Stel uw vraag of geef uw opmerkering. Behandel een ieder zoals je zelf ook behandeld wil worden!

 

Voeg een bericht toe
 

Los de som op: 15 plus 8 is

Wim

Stroe is en blijft een prachtige wedstrijd met veel mogelijkheden. VTN wil daar graag een bijdrage aan leveren en de contacten met diverse organisaties zijn goed, waardoor het vorig jaar mogelijk is geweest.
Dit jaar kreeg VTN wederom een wedstrijd aanvraag voor het verzorgen van een demo, die de relatie tussen VTN en NTTO alleen maar bevestigd.

 

Maar... het blijft wel een demo.
In het Supersport klassement is op dit moment weinig animo voor het rijden van deze demo. De redenen liggen uiteen.
Er zijn teams die het nodige te sleutelen hebben na de vorige wedstrijden bij VTN.
Andere teams hebben eindelijk eens een weekend geen wedstrijd, terwijl het ook nog Pinksteren is.
Volgende week vrijdag komt Nederhemert aan bod, een wedstrijd die voor een aantal teams als een "thuiswedstrijd" wordt ervaren. Zij willen geen risico's nemen door nu een demo in te lassen.

De optelsom is dat de wedstrijd Stroe qua timing niet zo gunstig uitvalt.

Teams verkiezen de competitie boven het rijden van een demo.
Het is dus geen oordeel over de mogelijkheden die geboden worden, iedereen is het er over eens dat Stroe een prachtige wedstrijd is!

 


donderdag 21 May 2015
kees m

Waarom haakt vtn af in stroe dan? Prachtige banen, lekker weer en goeie sleepwagens!?!?


donderdag 21 May 2015
Jan

jammer dat de VTN afhaakt in stroe! Had graag een mooie superfinale willen zien!


woensdag 20 May 2015
Erwin Visser

2 a 3 keer op een avond is zat. 

en het is beter voor het materiaal. vindt het in ieder geval beter dan eindeloos blijven rijden.


maandag 18 May 2015
edwin

De 2e run in geffen stond de sleepwagen toch echt te zwaar. Voor ons als publiek was het niet echt vermakelijk. De top onderscheid zich toch wel maar 3 in de finale vond ik persoonlijk te weinig. Ik weet het, het is op zo'n baan lastig om goeie afstelling te vinden maar dit was niks. Op naar de kleibanen...


maandag 18 May 2015
kees

ik begrijp dat een pomp bij de motor hoor in de sportklasse en dat daarom een team met verkeerde pomp rijd. dan zou alle teams met andere pompen mogen rijden en dat mag niet. in de supersport mag dat wel.


zondag 17 May 2015
Ludo

He Kees toch, uit je reactie blijkt wel dat je weinig van truckpulling afweet Als de truck aan het regelement voldoet (van VTN/NTTO) mag de truck rijden waar die rijden wil ?????


zondag 17 May 2015
bart

kees ik denk dat jij je eerst iets beter moet informeren en dan pas iets plaatsen want als er iemand niks van weet ben jij het denk


zaterdag 16 May 2015
Jan

ja he kees wat een show gisterenavond in erichem! mooi stukje topsport met een mooie kleibaan! En wat liepen ze weer hard.... De lat word als maar hoger en hoger gelegd!


zaterdag 16 May 2015
gert veldhuizen

uitslag erichem 1 vlastuin agro

                       2 no risk no fun

                       3 team harskamp


vrijdag 15 May 2015
Kees

bij de ntto hebben ze geen verstand van trucks. ze laten een supersporter mee rijden in de sportklasse. gelukkig is er nog vtn


vrijdag 15 May 2015
ludo

Ja Jan, balans, versnellingskeuze, bandenspanning is een keuze,  kwestie van de baan goed inschatten.


donderdag 14 May 2015
Ruud

In dit spelletje gaat het er niet om wie geeft de grootste en de sterkste, en ja het kan helpen maar voorlopig staat de MAD MAN al 20 punten los dus ja dat zegt toch ook wel wat.   


zondag 10 May 2015
Jan

bastiaan,

16 liter motor is bij een hoop bijna verleden tijd,

vtn rijd al vanaf het begin met een 18liter motor

vorig jaar Zijn ze al vaak gevaarlijk dichtbij de mad men ge komen maar hadden ze vaak last van schade in de aandrijflijn

vlastuin agro komt binnenkort ook met een 18 liter motor gevolgd door VDB staalbouw elmaar ook de Volvo uit harskamp heeft geen 16 liter meer kortom de volvo's worden alsmaar sterker en sterker. 

Duidelijk is te zien dat de wedstrijden die nu dit jaar verreden zijn dat het niet de mad men is die het zo goed doet maar dat het de concurrentie is die problemen hebben met grip kijk maar naar de rhino en de vtn die graafde d'r eigen helemaal in op de zandbanen ik had et nogmaar moeten zien als daar een dikke kleibaan had gelegen...

 


zondag 10 May 2015
Ruud

Niet alle veranderingen geven een verbetering, en ook dit is truck pulling. MVJ2 heeft een paar kromme drijfstangen als ik het goed begrepen heb. Niet zeuren en gewoon doorwerken is het motto en ook hier is wat nieuws in de maak.

 

 

Volvo, inderdaad een goede bron voor gegevens. Ny Titan met de zelfde aanstuur techniek als de MVJ2 met de instellingen van een D13 Volvo racetruck motor en met een rekenmachine even wat dingen berekenen voor het motormanagement en de turbo en Volvo van Dijk team laat even zien wat ze er mee kunnen. Weinig ingewikkeld testen en gelijk stabiel.   


zondag 10 May 2015
 
Powered by Phoca Guestbook